tirsdag 12. januar 2010

Linselus

I dag var jeg hos optiker og fikk linser. Det var verre enn jeg hadde trodd å ta de på - og av. Jeg knota noe voldsomt for å få de på plass, øyet mitt var ikke helt enig i at det skulle komme en finger rett på det uten noen forsøk på forsvar, så det var vanskelig å holde øyelokkene oppe. Likedan var det vanskeligere enn jeg trodde å ta de av, å skulle nevle med fingrene inni øyet var ikke enkelt... Håper optikeren har rett i at øvelse gjør mester - og at jeg ikke bruker så lang tid på å bli vant med dette.

Jeg fikk brev fra legen i dag. Alt av blodprøver var fine. Dessverre har jeg lyst til å si. Tenk om det bare var mangel på et vitamin feks som gjorde at formen min er så dårlig. Da var det jo bare å ta et tilskudd, og vips ble jeg meg selv igjen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar