torsdag 14. januar 2010

Jeg er omgitt av gode mennesker!

Jeg ringte Heggli barnehage i dag og spurte om jeg kunne få låne vaskemaskina der en runde. Det har virkelig hopet seg opp med skittentøy nå, så nå måtte noe gjøres. Ikke noe problem, og ta gjerne med en ekstra pose med klær som jeg kan vaske hjemme hos meg også svarte Lise. Så tok jeg med en pose ullklær opp til Kristin, da vi skulle dit på besøk. Javisst kunne jeg låne maskina hennes! Da jeg kom opp i barnehagen for å hente de nyvaskede klærne, sa Liv at hun kunne gjerne ta med en pose hjem til seg og vaske der! Og som om ikke det var nok, i ettermiddag fikk jeg melding fra Lise om at hun kunne komme innom og hente enda mere klær - både hun og Eva kunne vaske! Jeg gir meg ende over - tusen, tusen takk alle sammen, dere har virkelig gjort en stor, god gjerning i dag - jeg er rørt til tårer av omsorgen dere viser!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar