lørdag 9. januar 2010

Juletrefest

Så ble det endelig juletrefest på meg og. Denne juletrefesten er jeg veldig glad for at jeg fikk med meg - det er Heggli's juletrefest, og der opptrer ungene på det tradisjonelle julespillet. Bendik var vertshuseieren, og kunne både sin egen og andres replikker på rams! Theodor var seg selv der han gikk sammen med englene. Han hater å kle seg ut, og var veldig tydelig på at han ville ikke være engel, bare Theodor. Og da ble det sånn.

I går hadde jeg min første dag på jobb på nesten 2 år. Jeg har starta opp i aktiv sykemelding. Planen er å skulle jobbe mandag, onsdag og fredag kl 9.30 til 14. Jeg skal gjøre mest mulig kontorretta ting, og litt en-til-en aktiviteter hvor jeg tar ut enkeltbarn fra gruppa og gjør litt spesped-relaterte ting. På avdelinga greier jeg ikke være. Derfor er jeg glad for at jeg kan gjøre det på denne måten nå, men den dagen jeg ikke kan være aktiv sykemeldt lengre, blir det nok et problem. Det er ikke bare å sette inn vikar for meg lengre da.

Pappa har bursdag i dag - hurra! I morgen skal vi til Melhus og feire ham hos Tobias. Vi krysser fingre for at alle holder seg friske nå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar