mandag 21. desember 2009

Vi går mot lysere tider!

Det gjør godt for sjelen å tenke på at vi nå går mot lysere tider. I dag er det den mørkeste dagen i året, i morgen er dagen litt lengre enn den er i dag - og før vi vet ordet av det, har vi våren og sommeren her igjen!

Vi skriver 21. desember. Det er med andre ord veldig snart jul. Bare tre små dager igjen. Egentlig kjenner jeg at det er greit. Jeg tror jeg er i rute. Vi fikk hentet juletre i dag. Vanligvis bruker vi å dra i skogen hos Else og Tore og hente juletre, men det er så kaldt, Samuel og jeg er ikke i kjempeform, og da fristet det mere å bare gå over gårdsplassen bort til gartneriet og kjøpe et. Så vi gjorde det. Lille julaften skal det pyntes. Da skal duker legges på bord, og pynt settes fram. Da kan julen komme.

I år kommer mamma til oss. Hun kommer lille julaften. Det blir koselig, vi gleder oss til det.

Jeg var en tur bortom jobben i dag for å si god jul. Da fikk jeg med meg årets julegave fra arbeidsgiver. En eske flatbrød og en pose twist. Så da er jula berga.;)

Nå tror jeg Samuel har sovnet, så da kan jeg ta med meg pc'en og tusle ned igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar