tirsdag 22. desember 2009

Den store handledagen

Det var det i dag. Den store handledagen. Det gikk overraskende greit egentlig - hvis vi ser bort fra det faktum at jeg ikke fikk tak i ribbe, og er 2500 kr fattigere...:urk: Men nå er den unnagjort. Forhåpentligvis får jeg tak i ribbe i morgen, hvis ikke får vi ta Grandiosa på julaften...;)

Kroppen synes ikke denne førjulstida er noe morsom. I dag vasket jeg vinduene på kjøkkenet - vel og merke bare på innsiden, det var tross alt -10 grader ute - og jeg var helt gåen etterpå. Denne handlingen med lemping av varer var heller ikke noe å rope hurra for, så nå er jeg glad for at denne dagen snart er over, og håper at når jeg våkner i morgen, er alt så meget bedre.

I morgen skal 1. etg ryddes, støvsuges og vaskes, treet skal pyntes, og så blir det vel jul tenker jeg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar