tirsdag 29. desember 2009

Så kom snøen

Joda, vi har hatt et lite snølag en stund, men ikke så mye at man kan gå på ski eller lage snømann osv. Men i natt kom den. Og i dag. Og i kveld. Det laver ned. Store snøkjerringer - hurra! Håper det kan bli 3-4 minusgrader nå, så får ungene litt glede av snøen også.

Samuel er fremdeles ikke frisk, så også denne juletrefesten ble uten Sam og meg. Trist igrunn, jeg hadde gledet meg til denne juletrefesten hvor bla barnekoret vårt skulle synge. Men man får ikke med seg alt, og syke barn går foran juletrefester. Ikke for det, det hadde ikke gått å bytte med Kristian heller. Samuel godtar ingen andre nå når han er så syk. Begynner å gråte når jeg prøver å sette ham i pappas fang.

Jeg fikk meg en liten luftepause mens Sam sov i dag. Da gikk jeg til butikken og hentet et rekommandert brev jeg hadde fått. Kjempespent på hvilken rik, ukjent onkel som hadde sendt meg penger gikk jeg. Og stor ble skuffelsen da det viste seg å være et passord jeg allerede hadde fått for å logge meg inn på nettbanken...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar