mandag 27. januar 2014

Fin helg

Jeg var på hotell i helga.  Sundvolden hotell.  Hotellet hvor de pårørende samlet seg etter tragedien 22. Juli.  Og hotellet hvor den blå-blå regjeringen la sine planer for hvordan de tenkte å styre skuta a/s Norge.  Denne gangen var det Kirkens Nødhjelp som hadde inspirasjonssamling.  Derfor var jeg der.  

Det var ei fin helg.  Veldig intens med tettpakket program fra tidlig morgen til sen kveld, men fint.  Noe av det fineste med helga var at jeg fikk tilbringe den med ei god venninne.  Luksus å få så mye tid sammen med henne.  Tror ikke det har skjedd før.

Flyturen hjem var - eh, interessant.  Mye turbulens.  Verst var innflygningen til Værnes.  Flyet svingte og danset seg ned, og helt ærlig så var jeg livredd..!

Det aller fineste med helga, var å komme heim til mennene mine.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar