torsdag 2. januar 2014

02012014

Da er vi allerede ferdig med de to første dagene i dette nye året.  I dag har vi vært på juletrefest oppi Sørdalen.  Den nest siste juletrefesten for denne gang.  Den siste blir om en uke.

Jeg har vært en liten tur på jobb også.  Det er endel rapporteringsarbeid som må gjøres nå fram mot 15. januar.  Kjedelig jobb, men det er viktig og noen må gjøre det.  Denne noen er da meg.

Jeg har forresten et nyttårsforsett i år.  Jeg skal finne tilbake til treningsformen jeg hadde tidligere.  Året som har gått har vært et sløveår i så måte.  Det går ikke lengre.  Nå er det skjerpings.  Men ikke i dag.  I dag bestod treningen av gang rundt juletreet...  Også er det tilbake til lavkarbo kosthold.  Jeg merker så godt på helsa at høykarbo ikke er bra for meg.  Det verker i hele kroppen - enda mere enn det gjør til vanlig.  Jeg kunne ikke starte i dag da, for vi måtte spise opp middagsrestene fra lille nyttårsaften - søtribbe.  Det er ikke så veldig kompatibelt med lavkarbo kosthold.  Så da begynner jeg i morgen.  Med det også.  I morgon, i morgon, men ikkje i dag...!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar