mandag 14. februar 2011

Gressenke - på valentinsdagen!

Enn å bli forlatt av mannen sin på selveste valentinsdagen!? Heldigvis har han satt igjen guttene, så jeg har da menn rundt meg lell. Disse små mennene syntes nok livet var fullkomment i dag, de fikk tross alt servert pannekaker til middag.

Egentlig skulle jeg vært sammen med min kjære da. Han er på Stiftsdagene i Trondheim, og skal ligge på hotell i natt. Der skulle altså jeg også ha vært, siden jeg jo har begynt å jobbe som trosopplæringspedagog. Men, så var det det evinnelige spørsmålet om barnevakt da. Så jeg ble hjemme, og satser på at til neste år er jeg fast ansatt og en eller annen bestemor kan stille opp.

Føler at jeg må presisere en liten ting nå. Vi feirer ikke valentinsdag, så det er ikke så at jeg føler meg sviktet og forsmådd her jeg sitter. Om 5 dager derimot, kommer det en dag vi liker å markere. Da er det nemlig 10 år siden vi forlovet oss.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar