tirsdag 6. oktober 2009

Så satt jeg her da...

Helt uten barn. Rart. Samuel har sin andre dag i barnehagen, og han merket meg ikke i det hele tatt den halvtimen jeg var der, så jeg fant ut at da kunne jeg heller gå hjem. Huset vårt er jo bare noen få meter unna barnehagen, så jeg er der på 3 minutter om de ringer meg. Og det lovte de å gjøre om det var noe. Så her sitter jeg da, med telefonen rett ved siden av meg, og lurer på hva jeg skal ta meg til med. Blir litt sånn handlingslammet når jeg plutselig får masse tid helt for meg selv, og ender opp med å bare stirre ut i lufta.

Men, jeg skal være flink. Jeg skal kle på meg, og gå på posten for å sende en pakke - og hente en. Kanskje jeg skal bevilge meg selv litt sol også? Eh, nei da får jeg ikke kommet fort til barnehagen om de ringer meg, så det får vente. Jeg får gå en runde rundt i nærområdet istedet.

Jepp, det skal jeg. snart, for først skal jeg bare sette på ei maskin med klær, og kanskje jeg skal legge meg bittelitt ned på sofaen mens det er helt musestille i huset..?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar