torsdag 8. oktober 2009

One of those days...

Dagen i dag er en sånn dag hvor formen er elendig. Vondt overalt, og humøret på bunnen. Og jeg liker det ikke!

I går skulle jeg først på kafé med barselgjengen, etterpå barnekorøvelse, så skulle jeg høre på foredrag av Annbjørg fra Puls - og til slutt skulle vi ha møte i barne- og undgomsutvalget her hjemme. Jeg fikk med meg første og siste aktivitet. Barnekoret og foredraget måtte jeg bare droppe. Og mtp så lite jeg da gjorde i går, er det ille at formen min er så dårlig i dag...

I morgen skal jeg være med Camilla til byen. Jeg gleder og gruer meg. Gleder meg til bydag med Camilla, det tror jeg blir veldig koselig, men jeg gruer meg til bilkjøringa, og til formen min dagen etter. For jeg er temmelig sikker på at den kommer til å bære preg av turen. Det er trist at det skal være sånn.

I dag sendte jeg mail med ønske om legetime uka før jeg skal begynne i jobb. Planen er å be om sykemelding, for jeg har ingenting å bidra med på jobb nå. Enn å starte opp etter permisjon med sykemelding da!

Der våkna Samuel, så da skal vi kle på oss og gå ut, kanskje ting blir litt bedre da...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar