onsdag 20. november 2013

Syke barn og mammabekymringer

Bendik er syk i dag.  Ikke overraskende, da han kom heim fra skolen i går med vondt i hodet og høy feber.  Han er nr 3 i rekken som har fått dette, det blir spennende å se om hele huset går ned for telling.  Greit å bli ferdig før jul i så fall.  Jeg håper jeg berger unna, hvertfall i helga, for da skal koret jeg er med i synge på Melhus, og jeg skal være solist på 2 av sangene.  Jaja, jeg er jo ikke uunnværlig jeg heller, så det hadde vel gått greit det og.

David fortalte i morges om at noen gutter i klassen plager han.  Det er ikke første gangen han forteller om det, og dette liker jeg veldig dårlig.  Så jeg sendte en sms til læreren hans og ba han prate med David.  Så vil det vise seg hva som kommer til å skje videre...  Jeg virkelig hater slikt, at noen skal få mulighet til å forsure andres hverdag, og i verste fall ødelegge deres liv.  Jeg aksepterer det ikke, rett og slett.  Da er det vår plikt som voksne.å hjelpe ungene til å få en bedre hverdag.  Skolen har som mål å jobbe for et godt psykososialt arbeidsmiljø for elevene.  Det er så bra at dette har blitt løftet fram!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar