tirsdag 19. november 2013

Mimring

Jeg har sittet og lest gjennom bloggen min nå, og med det ble det tid for mimring.  Livet har gått videre, ungene er ikke så små lengre.  John Christian (21 år) har flytta til Ålesund, fått seg en søt samboer og jobber på en bilforretning.  David er 11 år, Bendik 9 år, Theodor fyller veldig snart 8 år og Samuel minstemann er 5 år og har sitt siste år som barnehagegutt.  Det er rart å tenke på, og på den måten merkes det godt at tiden går fort.

Jeg fikk drømmejobben til slutt.  Jeg ble fast ansatt som diakoniarbeider sept 2011, og i sommer fikk vi endelig innvilget trosopplæringsmidler og da fikk jeg lov å være 30% menighetspedagog.  I høst fikk jeg også innvilget 50% ufør, så jeg jobber 50%.  20% diakoniarbeider og 30% menighetspedagog .  Jeg koser meg på jobb, og er veldig glad for at jeg har anledning til å hvile innimellom, for helsa mi har nok ikke blitt bedre.  Fibromyalgi er jo ikke noe man blir kvitt, så det er ikke så rart.

Nå må jeg på butikken.  Jeg har lovet Bendik julebrus siden han har blitt syk.  Væske er jo viktig ved høy feber...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar