fredag 28. januar 2011

Manuellterapi og akupunktur

Hva gjør man ikke for å få denne kroppen til å fungere? I dag dro jeg til byen med et håp om at en manuellterapeut kunne få litt skikk på kroppen min. Nå har jeg gått i et par måneder med konstant vondt i skuldre, nakke, rygg og hode. Hun tøyde og trykket og undersøkte, og fant vel ut at det var noen låsninger og veldig stive ledd og muskulatur. Jau, enig gitt! Så hun satte noen nåler i skuldrene mine for å få de til å slappe av. En ting er hvertfall sikkert, om ordtaket "Vondt skal vondt fordrive" stemmer, skal jeg bli bra nå. Hun traff hvertfall et ømt punkt i begge skuldrene, så nå sitter jeg her med skuldre som kjennes ut som de har fått skikkelig juling. Så nå satser jeg på å våkne opp i morgen tidlig med en ny, verkefri kropp.:nemlig:

Forresten, mamman min har bursdag i dag! Gode, fine mamman min.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar