torsdag 23. juli 2009

Ok, NÅ ble jeg også litt bekymret for svineinfluensaen

Jeg har ikke orket å ta inn over meg alt dette med svineinfluensaen, for det har på en måte ikke angått meg og mine - og jeg har nok bekymringer i hodet mitt lell...

Denne uka ble ei ung kvinne i begynnelsen av 20-åra veldig syk av sv.inf., og hun ligger fremdeles i respirator på St. Olavs. Det ble tidlig sagt at hun har en kronisk sykdom, og jeg tenker at da har hun sikkert noe alvorlig lungesykdom som gjør at hun er lettere mottakelig.:naiv:

I dag leser jeg i Adressa at sykdommen hun har er diabetes. Det samme som eldstegutten min har... Da ble det plutselig så nært. Ifølge samme media er Sør-Trøndelag det fylket i Norge som har flest tilfeller av sv.infl., bortsett fra Oslo. Så nå kjenner jeg at jeg er litt redd. Redd for at eldstegutten min skal bli syk. I tillegg står det at folk med astma og allergi også er ekstra utsatt - og da gjelder det plutselig alle mine 5 gutter... Dette vil jeg bare ikke være med på!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar