tirsdag 23. juni 2009

A-menneske og b-menneske samtidig er dårlig kombinasjon

Ja, det er det. Jeg kjenner det. Kanskje jeg skal innføre siesta midt på dagen - blir det enklere å være til da?




I dag skal vi feire Bendiks og Toris 5årsdag. Vi fant ut at det var like greit å slå sammen selskapene siden de har dag såpass tett, og de omgåes omtrent de samme ungene. Vi skal ha selskapet oppi Solbakkan, tror det blir en bra dag!




I helga var det Åfjordsdagan. Den årlige happeningen i bygda. Jeg kjenner jeg er glad jeg ikke har ansvar for dette lengre, det var for nervepirrende mens det stod på. I år bidro familien Kjenes med flere ting. Først sang og spilte Kristian og jeg på sommerfesten på Helsesenteret, så opptrådte barnekoret vårt på samme sted litt senere på dagen. Lørdag gikk David, Samuel og jeg Åfjord rundt, og på søndag hadde Kristian først utegudstjeneste på messeområdet, så var det David som opptrådte med turngruppa - og etterpå fikk han medalje for innsatsen i år.





Etterpå sang John Christian "It's my life" fra scenen. Jeg må si han er god den gutten!:D




Gutta boys fikk også med seg showet til Bjørnar Løberg, før vi gikk hjem for å grille i hagen sammen med Tone, Geir Are, Jette og Jon Peder. En flott helg med andre ord!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar