lørdag 13. juni 2009

Et stort øyeblikk

Vel, for andre enn meg, er det nok ikke så stort dette øyeblikket. Jeg ser det. Men nå bryr jeg meg ikke så mye om hva andre synes akkurat nå. For meg er det stort. Vel, når jeg tenker meg om, er det vel ikke så veldig stort for meg heller, tatt i betraktning andre ting jeg har foretatt meg i livet som helt klart har vært mye større. Jeg må vel bare innrømme det. Det var i mangel av en bedre overskrift jeg tenkte at dette var et stort øyeblikk. Jeg er ikke av de som har størst fantasi - særlig ikke sent en lørdags kveld. Så sent at jeg egentlig burde satt kursen mot senga istedet for å starte på dette prosjektet. Ja, for det er dette prosjektet som er årsaken til denne overskriften som egentlig ikke er sann. Prosjekt Stine Blogger.

Jeg må jo si jeg er litt spent på hvordan dette prosjektet mitt vil bli. Blir det som de fleste prosjekt jeg får for meg at jeg skal gjøre, så blir det ikke så bra. Jeg har vel en tendens til å starte med et smell for så å dabbe like fort av. Men hvorfor skulle det skje denne gangen? Neh, det er viktig å ha vyer, ikke sant?

Så da kan vi si at det store øyeblikket likevel er et stort øyeblikk, fordi jeg nå starter min karriere som blogger og samtidig har startet på et prosjekt som jeg har tenkt å holde i hevd.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar